Un camion a rămas blocat în Pasajul Unirii! O comisie specială va evalua daunele și i le va imputa șoferului vinovat

21-09-22 Administrator 0 comment

Încă un incident la Pasajul Unirii, recent reabilitat și pus în siguranță de Primăria Sectorului 4. Astăzi, în jurul prânzului, un camion a rămas blocat mai bine de o oră în tunelul rutier din centrul Capitalei. Șoferul vehiculului a ignorat total poarta gabaritică de la intrarea în pasaj dinspre Universitate, a forțat trecerea prin aceasta, avariind structura metalică, pentru ca, ulterior, după câțiva metri, să rămână blocat în tunelul rutier și să deterioreze plafonul acestuia.

În tot acest interval, traficul rutier s-a desfășurat cu dificultate, pe o singură bandă de circulație, până când echipele de intervenție au reușit să scoată autocamionul din pasaj, pentru care a fost nevoie de dezumflarea anvelopelor. 

Totodată, polițiștii rutieri sosiți la fața locului au făcut măsurători și au constatat următoarele: înălțimea pasajului este de 3,69 metri, cea a porții gabaritice este de 3,52 – 3,53 metri, iar înălțimea camionului este de 3,80 metri (declarată în cartea tehnică) și de 3,64 metri, respectiv 3,62 metri (cu anvelopele dezumflate). 

În urma incidentului, la nivelul autorității locale s-a decis constituirea unei comisii formate din specialiști care vor evalua pagubele produse astăzi, urmând ca sumele necesare pentru repararea structurilor avariate, să fie imputate șoferului neatent.

De la redeschiderea Pasajului Unirii, la începutul acestei luni și până astăzi, cinci vehicule de mari dimensiuni au rămas blocate, fie în poarta gabaritică, fie în tunelul rutier. 

Pentru evitarea unor astfel de situații în care infrastructura este distrusă și traficul rutier perturbat, atât polițiștii, cât și specialiștii atrag atenția tuturor șoferilor să respecte indicatoarele și marcajele rutiere amplasate la cele două intrări ale pasajului. 

În numai două luni, Sectorul 4 a pus în siguranță cel mai important obiectiv de infrastructură din Capitală, sens în care constructorii au izolat toate infiltrațiile de la nivelul carosabilului, au închis fisurile din pereții interiori ai pasajului prin injectarea unor mortare speciale, pe care, ulterior, i-au îmbrăcat cu peste 3.000 de panouri metalice. 

Totodată, pentru a crește vizibilitatea în tunel au fost montate 498 de corpuri de iluminat și bandă LED pe o suprafață de 4 kilometri, iar pentru intervenția în situații de urgență a fost montat un sistem de ventilație performant de ultimă generație.



Skip to content

Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării pe acest site, vă daţi consimţământul în folosirea cookie-urilor. Mai multe informaţii

Un cookie este un fișier de mici dimensiuni, în general alcătuit din litere și cifre, care este descărcat în memoria unui calculator (sau altui echipament folosit pentru navigare online - telefon mobil, tabletă, etc), atunci când utilizatorul accesează un anumit site web.Fisierele cookie sunt folosite la recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intrun mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile nu solicita informatii cu caaracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookie-urile oferă deţinătorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de către utilizatori, astfel încât să le poată face şi mai eficiente ori mai accesibile pentru utilizatori. Permit aplicaţiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri să fie incluse (inserate/embed) în anumite pagini pentru a crea o experienţă de navigare mai valoroasă, mai utilă şi mai plăcută.

Close