Verificări în cadrul a 23 de asociaţii de proprietari din Sectorul 4
În ultima lună, 479 de locuitori ai Sectorului 4 s-au adresat Direcţiei Relaţii cu Comunitatea Locală din cadrul Primăriei, solicitând informaţii şi sprijin în rezolvarea diverselor situaţii cu care se confruntă comunitatea locală.
Cele mai multe petiţii au vizat modul de repartizare a cheltuielilor, ca urmare a efectuării lucrărilor de reparaţii la părţile de construcţie aflate în proprietatea comună a blocurilor. De asemenea, au fost înaintate Primăriei şi solicitări de retragere a atestatului de administratori de imobile, dar şi prezentate situaţii în care persoanele destituite din funcţia de preşedinte al asociaţiei refuză să predea documentele. Alţi locuitori ai Sectorului au semnalat necesitatea efectuării unui control financiar-contabil asupra activităţii desfăşurate de reprezentanţii asociaţiilor de proprietari.
Pentru a veni în sprijinul acestor solicitări, inspectorii Serviciului Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari au efectuat verificări în cadrul a 23 de asociaţii din Sector, o atenţie deosebită fiind acordată modului în care au fost întocmite documentele, în principal cele financiar – contabile.