Tot mai mulţi cetăţeni se adresează Primăriei Sectorului 4 prin intermediul Poştei Electronice
De la începutul acestui an şi până în prezent, 2.150 de cetăţeni s-au adresat Primăriei Sectorului 4, prin intermediul Poştei Electronice (e-mail).
Tastând adresa , aceştia au solicitat diverse informaţii sau au semnalat anumite situaţii cu care se confruntă şi a căror rezolvare este de competenţa Autorităţii Locale Sector 4.
Poşta Electronică oferă cetăţenilor Sectorului 4 posibilitatea de a comunica direct şi facil cu reprezentanţii instituţiei, primind, tot prin e-mail, în cel mai scurt timp posibil sau, după caz, în termenul prevăzut de lege, cel de 30 de zile, răspuns, soluţionare sau îndrumare către alte instituţii.
În cea mai mare parte, e-mail-urile conţin solicitări ale locuitorilor Sectorului 4 privind obţinerea unui loc de parcare, amenajarea de spaţii verzi, locuri de joacă sau terenuri de sport sau obţinerea de informaţii suplimentare privind programul de reabilitare termică.
Accesând , secţiunile „Direcţii Descentralizate”, „Consiliul Local”, „Presă”, „Primăria”, „Informaţii Utile”, cetăţenii pot afla informaţii referitoare la activitatea departamentelor din cadrul Primăriei, procedura de înscriere în audienţă, programul de lucru cu publicul, telefoane utile. De asemenea, pot fi descărcate formulare tip, necesare eliberării acordurilor de funcţionare, înscrierii în audienţă, emiterii certificatului de urbanism sau completării dosarului privind locuinţele sociale.
O altă modalitate ce facilitează comunicarea directă cu Autoritatea Locală Sector 4 o reprezintă completarea formularului de petiţie online, regăsit în rubrica „Contact”, unde cetăţenii pot adresa mesaje, completarea numelui şi a adresei de e-mail constituind câmpuri obligatorii.