Dezbatere publică privind atribuirea serviciilor de întreţinere a domeniului public
Primăria Sectorului 4 organizează marţi, 7 septembrie a.c., începând cu orele 10.00, în Sala de Consiliu, o dezbatere publică.
Scopul acesteia este consultarea cetăţenilor Sectorului, referitor la atribuirea serviciilor de întreţinere a domeniului public, în condiţiile în care contractul cu ADPP Sector 4, societate care, în prezent, realizează aceste operaţiuni, expiră în luna noiembrie a.c. Respectivul contract a fost încheiat în anul 2002, pentru o durată de 8 ani.
Demersul Primarului Cristian Popescu – Piedone vizează asigurarea transparenţei decizionale, pentru o cât mai corectă şi promptă informare a locuitorilor Sectorului 4, faţă de modul în care sunt întrebuinţaţi banii publici.
În cadrul dezbaterii, reprezentanţi ai Primăriei vor prezenta modul în care ADPP Sector 4 s-a achitat până în prezent de obligaţiile ce îi reveneau prin contract, dar şi condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească societăţile care vor dori să participe la licitaţia publică pentru atribuirea contractului.