Alte 24 de persoane, atestate ca administratori de imobile
În şedinţa din 31 august a.c. Consiliul Local Sector 4 a adoptat o hotărâre prin care alte 24 de persoane au primit dreptul de a-şi desfăşura activitatea ca administratori de imobile.
Cea de-a 32-a sesiune a examenului de atestare s-a desfăşurat pe 14 august a.c. în Sala de Consiliu a Primăriei Sectorului 4, la acesta prezentându-se 33 de candidaţi, dintre care, 9 au fost respinşi după proba scrisă.
Examenul de atestare a presupus două probe: proba scrisă (constând în două seturi de subiecte, fiecare a câte 20 de întrebări „tip grilă”) şi proba de interviu ( la care fiecare candidat a răspuns unui set de 5 întrebări).
Persoanele care au promovat examenul sunt aşteptate să-şi ridice atestatul de administrator de la Compartimentul Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari din cadrul Primăriei Sectorului 4, din bd. George Coşbuc nr.6-16, în zilele de marţi şi joi, între orele 10.00 – 14.00. Ridicarea atestatului se face de către titular pe baza B.I. sau C.I.
Din anul 2004 şi până în prezent, în Sectorul 4, 968 de persoane au obţinut certificatele de atestare a calităţii de administrator de imobil, documente ce se eliberează pentru o perioadă nedeterminată şi sunt valabile pe întreg teritoriul României.
Administratorii trebuie să prezinte garanţii morale, materiale şi profesionale acceptate de comitetul executiv al asociaţiei de proprietari pe care urmează s-o administreze.
Atestatul poate fi retras de către autoritatea administraţiei publice locale care l-a eliberat, dacă administratorii de imobile au suferit o condamnare prin hotărâre judecătorească, rămasă definitivă, pentru săvârşirea cu intenţie a unei infracţiuni.