Alţi 35 de administratori de imobile în Sectorul 4
Alte 35 de persoane au primit dreptul de a-şi desfăşura activitatea ca administratori de imobile, fiind confirmate de Consiliul Local al Sectorului 4 printr-o hotărâre adoptată în ultima ședință ordinară.
Examenul de atestare a presupus două probe: proba scrisă (constând în două seturi de subiecte, fiecare a câte 20 de întrebări „tip grilă”) şi proba de interviu (la care fiecare candidat a răspuns unui set de 5 întrebări).
Persoanele care au promovat examenul sunt aşteptate să-şi ridice atestatul de administrator de la Compartimentul Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari din cadrul Primăriei Sectorului 4, bd. George Coşbuc nr.6 – 16, în zilele de marţi şi joi, între orele 10.00 – 14.00.
Ridicarea atestatului se face de către titular pe baza B.I. sau C.I.
ÎnSectorul 4, 1.049 de persoane au obţinut până în prezent certificate de atestare a calităţii de administrator de imobil, documente ce se eliberează pentru o perioadă nedeterminată şi sunt valabile pe întreg teritoriul României.
Administratorii trebuie să prezinte garanţii morale, materiale şi profesionale acceptate de Comitetul Executiv al Asociaţiei de Proprietari pe care urmează s-o administreze.
Atestatul poate fi retras de către Autoritatea Administraţiei Publice Locale care l-a eliberat, dacă administratorii de imobile au suferit o condamnare prin hotărâre judecătorească, rămasă definitivă, pentru săvârşirea cu intenţie a unei infracţiuni.