Intrebari Frecvente

email4

Care este procedura de atestare administrator imobile?

Obţinerea atestatului de administrator imobile este reglementată în baza Legii nr. 230/2007 şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Comisiei de Atestare a Administratorilor de Imobile, în care se prevede că pot participa la susţinerea examenului de atestare persoanele care au domiciliul stabil în Bucureşti şi care depun la Registratura Primăriei Sectorului 4 un dosar (dosar de încopciat cu şină), ce trebuie să conţină următoarele documente:

  1. Cerere de atestare (tip );
  2. Curriculum vitae;
  3. BI/CI – copie şi original;
  4. Actele de studii – copie şi original (acte de stare civilă dacă e cazul);
  5. Certificatul de cazier judiciar
  6. Adeverinţă de la medicul de familie din care să reiasă că solicitantul este apt pentru participare la examenul de atestare ;
  7. Diploma de absolvire a unui curs de pregătire profesională de specialitate;
  8. Recomandare (tip) din partea membrilor comitetului executiv ai asociaţiei în vederea participării la examenul pentru obţinerea atestatului de administrator imobile – în cazul persoanelor care desfăşoară deja activitatea de administrator imobile.
  9. Dosar cu şină;

Examenul de atestare se organizează în funcţie de numărul solicitărilor primate de către membrii Comisiei (minim 30 de dosare); ziua de examinare fiind Sâmbăta, pentru a putea participa şi persoanele care sunt încadrate în muncă.

Examenul are două probe : proba scrisă şi interviul; care se susţin în aceeaşi zi.

Proba scrisă: – constă în completarea unui test grilă, care conţine un set de 40 întrebări, fiecare întrebare având un singur răspuns corect. Timpul acordat pentru rezolvarea întrebărilor va fi de max. 3(trei) ore, iar corectarea lucrărilor se va face de membrii Comisiei de Atestare a Administratorilor de Imobile în cel mai scurt timp, după care se va afişa lista intermediară cu rezultatele de la proba scrisă. Vor fi admişi la proba de interviu candidaţii care vor obţine la proba scrisă minim nota 7 (şapte).

Interviul: – constă în adresarea de către fiecare membru al Comisiei de Atestare a Administratorilor de Imobile a câte o întrebare din legislaţia aplicabilă în materie sau în aplicaţii practice (speţe) specifice activităţii de administrare.Candidatul va fi declarat admis la această probă dacă răspunde corect la cel puţin 3 (trei ) întrebări din 5.

Evaluarea finală – se va face prin acordarea calificativului Admis/Respins.

Candidaţii care la finalul examinărilor au fost declaraţi respinşi sau care au lipsit de la examinări, vor trebui să depună o cerere de reinscriere pentru atestare, astfel incat dosarele lor sa fie luarte in evidenta pentru o noua serie de examinari, cu respectarea termenelor documentelor anexate.

Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării pe acest site, vă daţi consimţământul în folosirea cookie-urilor. Mai multe informaţii

Un cookie este un fișier de mici dimensiuni, în general alcătuit din litere și cifre, care este descărcat în memoria unui calculator (sau altui echipament folosit pentru navigare online - telefon mobil, tabletă, etc), atunci când utilizatorul accesează un anumit site web.Fisierele cookie sunt folosite la recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intrun mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile nu solicita informatii cu caaracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookie-urile oferă deţinătorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de către utilizatori, astfel încât să le poată face şi mai eficiente ori mai accesibile pentru utilizatori. Permit aplicaţiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri să fie incluse (inserate/embed) în anumite pagini pentru a crea o experienţă de navigare mai valoroasă, mai utilă şi mai plăcută.

Close